BLACK vs. GOLD Dress

    Hello. Tocmai ce a aparut un alt eveniment special in viata noastra, si anume am fost alesi sa fim „parinti spirituali”, la scurt timp dupa „celebrarea casatoriei noastre„. Am acceptat cu mare drag, mai ales ca era vorba de prietena si totodata colega mea de facultate alaturi de care am petrecut 4 ani frumosi. Si uite asa au inceput pregatirile: cautarea tinutei perfecte, deoarece nunta era de zi, intr-o locatie superba: Sala VENETIA-Grad Hotel Italia, programari la salon pt. make-up/hair. Ce sa mai, as putea scrie o intreaga poveste despre pregatiri si despre eveniment in sine. Dar va las sa va delectati cu cateva imagini din frumoasa si emotionanta zi petrecuta alaturi de fini si ceilalti nasi.

    Deoarece nu m-am putut decide in privinta tinutei, am hotarat sa le imbrac pe amandoua, la Starea Civila si Biserica pe cea neagra, iar la Restaurant pe cea Aurie.

    Voua care va place mai mult???

10606158_780652095329150_1222804832716550207_n (1)

IMG_6360

IMG_6178

IMG_6359

IMG_6361

IMG_6211

IMG_6270

IMG_6299

Black/Gold Dress – Bistrita Shop

Shoes – Zara

Earings – Swarovski (gift from Alina)

Makeup – Ioana Malai

Hair – Gianina Kun

Photos by Dream Wedding Production/iPhone

2 gânduri despre „BLACK vs. GOLD Dress

Lasă un răspuns

