1 December

Prima zi a lunii Decembrie, o zi de sărbătoare, zi in care va doresc tuturor romanilor un sincer LA MULT ANI!!! Eu ziua de azi mi-am petrecut-o pe Centrul Vechi, in compania persoanelor dragi, am asistat la Parada Militara, ne-am plimbat, si am savurat câteva delicatese la o Chocolaterie drăguța din oraș. Voi cum v-ati petrecut de 1 Decembrie?
image

image
image
image
image
image
image

image
image

image

Blăniță Urma/ Pantaloni MNG/ Botine magazin local/ Geanta Zara/ Accesoriu par Zara

6 gânduri despre „1 December

Lasă un răspuns

