Sweets from Paul

Bunătățile de la brutăriile PAUL sunt întotdeauna binevenite, așa ca mi-am asortat rujul zmeuriu cu o Tarta si am participat la concursul #Festivalul Fructelor. M-am numărat printre fericitele câștigătoare intrând in posesia unui voucher, de pe urma căruia am consumat free 😍 o grămada de bunătăți de la @brutariilepaul, chiar in Promenada – Bucuresti.

Sunt pusă pe concursuri 😊. Va las poza norocoasa si câteva bunătăți pe care merita sa le încercați, fie la micul dejun, cand doriți o gustare, sau ca si desert.

Sunt delicioase!!!! Multumesc încă o data @brutariilepaul.

image

image

image

image

Lasă un răspuns

