Calvin Klein ~red~ BAG

DSC_0113

E vineri deja, cum trece timpul…

Mi-am facut un cappuccino cremos cu multtt lapte, ascult si trag cu ochiul la Fashion Tv ;), un moment de relaxare pentru mine inainte sa o tai la birou. Dupa o saptamana lunga si plina de activitati.

Vreau sa va arat o geanta pe care am achizitionat-o din Milano, vara asta cand ne-am petrecut concediul pe Coasta de AZUR (deja mi-e dor de tot ce inseamna Riviera Franceza)…  Acuma ca i-a venit randul, vreau sa va spun ca e foarte practica, business, incapatoare (de la laptop, ipad, agenda, pana la lucrurile noastre de zi cu zi, toate acestea au locul lor datorita compartimentari perfecte). Sunt incantata de nuanta pe care am ales-o (red), imi ofera o pata de culoare la tinutele mele uneori All Black.

Un week-end cu soare!!!

Mai jos aveti intreg Outfitul meu.

Love, H ❤

DSC_0036

DSC_0021

DSC_0055

DSC_0072

DSC_0082

DSC_0074

DSC_0118

DSC_0110

DSC_0129

DSC_0135

DSC_0151

DSC_0178

DSC_0153

Outfit:

Zara: coat, pants, shoes

Tommy Hilfiger: T-shirt

Ray Ban: sunglasses

Calvin Klein: bag

6 gânduri despre „Calvin Klein ~red~ BAG

Lasă un răspuns

