Girl w/ pigtails

DSC_0071

Fetita cu codite!!!

De cand ma stiu am avut parul lung, imi amintesc cu drag, cum mama ma impletea in fiecare dimineata inainte sa merg la scoala. Cateva zile mi-am purtat parul impetit in doua codite… m-am simtit ca o fetiscana. Am purtat o haina de culoare kaki de la C&A, cu maneci din piele, pe care am primit-o de la mama, cu cateva saptamani in urma. Pantaloni Zara – imitatie piele. Pulover si jambiere cu model festiv de Craciun. Pantofi sport Nike Airmax Black. Geanta cu tinte  – magazin local Soul.

LOVE, H ❤

DSC_0073DSC_0012.JPGDSC_0026.JPGDSC_0045DSC_0070DSC_0009DSC_0011DSC_0084DSC_0091DSC_0005.JPGDSC_0072.JPGDSC_0023 1.jpg

Un gând despre „Girl w/ pigtails

Lasă un răspuns

