CHRISTMAS WISHES

Mai sunt cateva zile pana la Craciun, asa ca m-am gandit sa va urez:

Sarbatori fericite!!!

Multa sanatate si cadouri din plin.

brad 3

Las aici si scrisoarea mea catre Mos Craciun :), cine stie poate o vede mai repede si are mai mult timp la dispozitie sa imi aduca macar 2 lucruri din cele de pe lista.

  1. In primul rand imi doresc sanatate mie si familiei mele, si tuturor celor care au nevoie.
  2. Ei bine, in al doilea rand, Mosule draga, nu m-as supara daca mi-ai aduce un costum nou de ski: jacheta-schi-lay-d-columbia
  3. O pereche de Ugg-uri mini, neaparat sa fie gri. Le gasesti pe site-ul oficial aici:5854-GREY_4
  4. Pulover tricotat jacard de la H&M:hmprod

5.   Talisman de Craciun Pandora: 791237EN39

Stiu ca nu am pretentii mari :), dar mai stiu si ca am fost cuminte, asa ca abia astept sa va arat ce mi-a adus Mosul.

Cu drag, Hersilia. ❤

 

4 gânduri despre „CHRISTMAS WISHES

Lasă un răspuns

