~CUM PURTAM GULERUL DIN BLANA~

HELLO  BEAUTIES!!!

Mi-a fost dor de voi… Asa ca, v-am pregatit ceva dragut. Un outfit nou, accesorizat cu gulerul meu preferat din blana, de care nu ma mai desparttt. Daca ma intrebati, de ce? Pentru ca scoate din anonimat orice tinuta simpla,  transformand-o intr-una sic. Este elegant si versatil, de aceea poti sa il porti ca si accesoriu, la un palton lung (vezi art. meu FUR COLLAR), la o geaca de piele, si de ce nu, peste o camasa alba, vezi: RIVER PARTY.

Proaspat iesita de la un curs de make-up, pe care tocmai l-am terminat :), intr-o tinuta formata din:

Geaca Boomber – STRADIVARIUS

Guler blana – old

Pantaloni – H&M

Bluza – TOMMY HILFIGER

Bocanci / Geanta – ZARA

LOVE ❤ HER

DSC_0235DSC_0230DSC_0232DSC_0235.JPGDSC_0233DSC_0247DSC_0248DSC_0253.JPGDSC_0261.JPG

4 gânduri despre „~CUM PURTAM GULERUL DIN BLANA~

Lasă un răspuns

