Cardiganul Asimetric L’armario

Buna dragele mele!!!

Vreau sa va arat ce am purtat de ziua mea, dar nu inainte sa va multumesc si aici, pentru ca datorita voua ziua mea a fost mult mai frumoasa (felicitari, cadouri, flori). Toate acestea au insemnat enorm pentru mine, m-am simtit iubita si rasfatata.

Sa revenim la tinuta pe care am ales sa o port, intr-o zi de 6 aprilie, o zi frumoasa de Primavara!!!

Cardiganul asimetric, a fost piesa de rezistenta a tinutei mele. Cardiganele pot pune in evidenta aproape orice tinuta, reprezinta pata de culoare a unui outfit si, pur si simplu, sunt extrem de usor de asortat la aproape orice stil vestimentar. Este deosebit de comod, eficient si versatil, putand fi purtat in combinatie cu alte articole vestimentare elegante sau casual, venind in completarea tinutei tale cu un suflu nou.

L’ARMARIO ti-a preagatit si tie un model superb de cardigan asimetric, pe care trebuie sa-l ai neaparat in garderoba ta.

Il poti comanda accesand pagina lor de Facebook, aici: L’armario.

LOVE  ❤ HER

DSC_0080.JPGDSC_0059DSC_0057DSC_0060.JPGDSC_0073.JPGDSC_0075DSC_0078.JPGDSC_0077.JPGDSC_0083.JPGDSC_0086.JPGDSC_0090.JPGDSC_0101.JPGDSC_0100DSC_0106.JPG

Cardigan asimetric – L’ARMARIO

Un week-end minunat!!!

7 gânduri despre „Cardiganul Asimetric L’armario

Lasă un răspuns

