Vacanța lui Bebe CEZAR!!! Turcia 2018

Anul trecut, am ales sa ne petrecem vacanța la noi in Țara. Cezar, abia împlinise 9 luni, și asa am considerat noi, ca este mai bine pentru piticot.

Anul acesta, surpriza mare!!!

Turcia, a fost destinația care ne-a incantat pentru o săptămâna!!! Am tot cântărit, înainte sa luam cea mai buna decizie: zborul sa fie scurt, transferul avion-hotel sa fie la cateva minute de locația aleasa, sa avem la dispoziție toate cele necesare la Hotelul la care ne vom caza: all inclusiv, restaurante baby friendly, piscina pentru copii (interioară-exterioara), marea sa fie aproape, baldachine si locuri ferite de soare, parc de distracție, parcuri prin care sa ne plimbam seara, locuri de joaca pentru copii, restaurante, terase și baruri… Asa am ales, DELPHIN BE GRAND RESORT” un resort de 5*, din Turcia, care a îndeplinit in mare parte aproape toate condițiile impuse de noi.,

Bun, am găsit locația perfecta, pentru a doua vacanța, a lui Bebe Cezar!!!

Bagajul: evident, geanta cea mai mare, a fost a lui, si a continut: o plasa de medicamente, (mai aveam puțin și luam toată farmacia cu noi, asta după ce am făcut o lista cu toate cele necesare împreuna cu  Dr. Pediatra și Dr. de Familie a lui Cezar), 3 costume UV + pălărie UV, papuci piscina, prosopel, pampers apa, pampers normal, creme protecție solară 50: Bioderma și La Roche Posay, creme after sun, sampon-gel dus – Klorane • l-am găsit la o cantitate mai mica. Trusa lui cu: creme funduleț: sudocrem, pudra Klorane, reviken, mustela vitamin barrier cream, ser fiziologic, fenistil gel, aur derm, dermalibour, un rol Chicco pentru țânțari + plasturi, trusa de unghi, termometru, biberoane, suzete, sticluțe apa, lapte praf, plicuri ceai, sterilizator, detergent special pentru spălat biberoane, dezinfectant mâini, biberoane, jucării • Aquaint.  Haine: 10 tricouri+body maneca scurta, 10 pantaloni scurti, 3 camasi, o gecuta blugi, 1 pereche pantaloni lungi, salopete lejere de zi, pijamale, 2 perechi sandale + 1 adidas; palarii 3; colac baie, jucării apa, masinute;

Căruciorul, sa nu uitați de el, este foarte util. Noi am găsit unul sport la Noriel, și am fost tare multumiți de el, raportat la preț/calitate. Acasă, avem un Stokke Crusi, dar am preferat sa achiziționăm și unul doar pentru vacanța, din câteva motive: in primul rând, dacă se pierde, sau se strica, sa nu ne para rău de el, deși este puțin probabil, deoarece îl predai la scara avionului și tot de acolo îl recuperezi. Sa fie usor de manevrat: adunat, transportat, si sa aibă poziție somn. Cam astea au fost criteriile după care l-am ales.

Bagajul de mâna al copilului: sa contina: pampers, șervețele, crema, 2 schimburi haine, o paturica, apa, lapte, ceva de ronțăit, și poate o acadea, asta dacă nu alăptati. La decolare/aterizare, sa nu i se înfunde urechile,  sa ii oferiți copilului: apa, lapte, san sau o suzeta. O jucărie noua, care sa îl tina ocupat pe timpul zborului.

***

In dimineața de 17 Iulie, ne aflam in aeroport!!! Cu bagaje, cărucior, bebe cu noi evident. La check- in ,totul a fost perfect, am fost privilegiati, adică bebe a fost, am avut voie sa intram cu apa, lapte, toate cele necesare lui, plus ca am intrat pe o poarta separata, nefiind nevoiți sa stam la cozi infernale.

In avion, bebelușul pana la 2 ani sta in brațele parintelui. Noi am avut un scaun liber între noi, unde pe tot parcursul zborului, inafara de decolare/aterizare a stat și s-a jucat cu mașinuța cea noua, cu tavita pentru mâncare, s-a cățărat din când in când pe noi, s-a uitat pe geam „vionul sus ael” (încântat la maxim), iar înainte sa aterizăm cu vreo 40 de minute, a adormit. Zborul a fost destul de ciudat, eu ca adult l-am simtit din plin din păcate, norocul nostru ca avem un Bebeluș cuminte și care s-a adaptat din prima, făcând sa para totul mai usor (pentru ca emoții mari, cu un copil mic, ai 😵). Deci, curaj mămici!!! Totul e mai simplu decât pare.

Am ajuns la Resort, in 15 minute. Acolo, bucurie mareee, combinata cu câteva țipete și lacrimi: apaaaa, bat-o vina!!!! Bebelușul asta al meu, nu dădea domnul sa imi mai iasa din apa, fie piscina, fie mare, mereu eram ultimii care plecam. S-a bălăcit, cât a fost ziua de lunga. Când era foarte cald, mergeam la locul de joaca, o căsuța drăguța, cu cinematograf, restaurant pentru copii, multe jucării, copii de diferite vârsta, bone cu care sa ii lași pentru câteva ore, (noi nu l-am lasat pe „bibeloul” nostru, cum ii spunem uneori 😍, am preferat ori sa stam toti 3 la locul de joaca, ori mai stătea tati cu el, cât eu imi savuram „frappe-ul” sau „mojito”, tolănită pe un șezlong la soare).

Dimineața, începea undeva la ora 09-10 când se trezea minunea, după care coboram la micul-dejun și apoi la mare, înarmați cu creme de protecție 50, costume uv, și la locuri cat mai ferite de soare (baldachine). Pe la prânz, toată lumea mânca ceva usor, si in camera la „nani pui”, între 13-17. După ora 17, soarele nu mai era puternic și lăsam bebelușul in voie, pe malul Mari sau la piscina. Cina, o luam in jurul orei 20-21, după care, încă o ora, doua, ieșeam ori la plimbare prin grădinile Resortului, ori alegeam sa stam pe o terasa la un cocktail și muzica buna, pe ponton la aerosoli sau la clubul de seara pentru pitici.

Acum, suntem acasă și oarecum oftăm după vacanța de acolo, dar Mimi și Iubi, o sa te ducă și la anu’ și mereu… in cele mai frumoase locuri ❤️.

****

O experiența frumoasa merita împărtășită și cu cei dragi!

Aceasta a fost povestea noastră de Iulie!

Love Her și Bebe C 💙

Multumesc tru_chic pentru tinutele lejere si deosebite!!!

20 Luni Baby Cezar

37179080_10213115162381754_7109155878384697344_n57572514-3C2B-4284-9889-CDFEA6E150F9.jpeg

Totul merge ca pe roate!!! Bebelușul Cezar face progrese pe zi ce trece. Dacă la 16 luni, spunea câteva cuvinte, astăzi , in pragul celor 20 de luni, comunicam forte bine. Își spune nevoile, încăt nu mai trebuie sa le ghicesc 🤔. Simt ca am scăpat de cea mai grea perioada, și ca urmează una frumoasa in care amândoi o sa ne intelegem de minune și o sa descoperim împreuna lucruri noi. Dupa cum știți și voi mămicile, fiecare etapa, din creșterea unui bebelus, e diferită. Cum și ei sunt diferiti in dezvoltarea lor: unii merg mai repede, alții mai târziu, unii vorbesc de la 1 an și căteva luni, alții după 2 ani. Noi ne aflam in categoria copiilor precoce 😍, care merg și vorbesc repede și sunt doar cât un ghemotoc ☺️. Imi vine sa rad 😊, când ma gândesc ca intr-una din zilele acestea, Cezar fiind puțin bolnavior (racit) ,a stat pe lângă casa, și tare ii place când se plictisește de curte sa iasă pe strada și sa meargă pe la vecini, unde  îl întâlnește pe “Kuki” – cum ii spune el 🐩, câinele vecinilor, sau pur și simplu intra in vorba cu vreo bunicuța. Iar bunicuța de ieri, îl întreaba: cum te chema? El raspunde: Ceza’ 😃. Ooo, asa micuț și vorbește, ea mirata 😵!!! Nu cred ca știi cați ani ai, ea de colo’ 🤔!!! Și numai ce aude: “doi” 😂. A răsunat curtea de râsete și laude, la adresa puiutului meu de om, care abia face 1 an și 8 luni, dar el spune măreț 😉, ca are doi.

E49B87FD-8A9B-4FF4-8C07-0B6C1E04CEBA

Am scăpat la copil mare!!!

Ei bine…  cu bune, cu rele, cu ajutor sau fără… simt ca totul devine mai relaxant  și mai usor!!! Pentru mine, cea mai complicata perioada, mi s-a părut undeva, din jurul luni a 8 -a, pana pe la 18 luni.  Când copilul începe sa exploreze, se ridica, trage tot, învață sa meargă , cade, bagă totul in gurița, vrea și nu vrea in scăunelul de mașina, in cărucior etc. Acuma e momentul in care respir si eu ușurata, bebelușul meu, care e băiețel mare, nu mai gusta toate pietricele , înțelege ca nu este voie sa mâncam de pe jos, sau sa băgăm suzeta in gurița, odata ce a căzut. Simt ca am cu cine sa ma înțeleg. Cezar, care nu demult se arunca pe jos, ca nu ii convenea ceva, sau zbiera când îl aduceam din Parc de la joaca, sau pur și simplu când întram in casa, când ieșeam de la baita, etc… a devenit cuminte și ascultător. Imi comunica când vrea sa meargă la “nani” fie somnul de prânz, fie cel de seara: își ia suzeta “tata” ma ia de manuta și spune: “ mami, nani”. Când dorește apa sau ii este foame: “apa” , “papa”. Când îl doare ceva, imi arată cu degetelul “dinti, gel” (sa îl dau cu gel 😊). Imi spune când îl trece la baie. Când vrea afara.

Sunt momente, când intr-adevăr trebuie sa negociem ca sa obținem ceva, dar prefer sa negociez cu el decât sa îl văd agitat sau plâns.

B7095A63-2F27-4958-848D-F26DFD5E10A8789541D4-1264-42B2-8C76-7EB96B116589

Despre el:

Am încheiat cu capitolul dinti, care ii dădeau mari bătăi de cap, stare de agitație si disconfort, avem toti dintii!!! Yupyyy!😆 Caninii i-au ieșit toti odata la 1 an și 7 luni. Pana la doi ani, sau in jurul a doi ani, când trebuie sa crească ultimele maselute (molarii secundari), e o perioada de liniște. Cântărește  aproape 13 kg, și a bifat o mică viroză. Vorbește și imita orice cuvânt îl aude, leagă propoziții, din 2, 3 cuvinte momentan: “mami, haide, papa” sau “ubi (care e iubi, adică tata) haide sus”. Numără de la 1 la 10 😵. Asta mi se pare woww, abia a împlinit 1 an și 8 luni!!!! E sociabil, ceea ce ma bucura, iubește animalele, copiii, mai nou se joaca cu mașinuțele 🚗, sau se da pe mașinuța, trotineta. Este curajos, cel mai mare tobogan din parc este al lui 😵.

8E864C36-5C52-4AB5-94E1-17AF3CD4FD37

Ce nu imi place: 🤔

Este tot mai curios de ecrane, vrea sa uite la desene, imi cere “baba” 😅, desenele cu “baba și moșul” sau muzica “Gașca zurli”. Imi cere sa ii dau tableta sau telefonul sa vadă filmulețe cu el. Sau sa ii deschid televizorul 😤. Sper sa fie și asta, o etapa doar.

4FBE4D4A-2F29-4B85-BA00-C14ACAEEC348D59C5045-9D1D-4575-83A4-846164E378B492CC31A6-0CD1-4224-82DE-390290CEAA351CC761B1-88C5-4874-A3D0-35FF87C16DDF

Altfel spus, dragi mămici, răbdare și iar răbdare, de la o zi la alta totul se schimba!!! Ei se schimba, cresc și devin tot mai independenți și mai cuminți.

18 Luni

C5E6EF28-91A7-43D7-9A6D-1C98669A8759Tocmai ce am împlinit un an și jumătate, sunt băiețel mare deja!!!

Cum va spunea mama in articolul anterior, vorbesc NON STOP (chiar și in somn, uneori 😅), descopar lucruri noi zi de zi, și asta ma bucura foarte tare. Imi place sa călătoresc, cu “bum-bum” sau “mauuu” cum ii spun eu la mașina lui tata, ca are o pisica pe ea 🐆. Dacă stau, in scăunelul meu de mașina de la Britax Romer 🤔??? Asta rămâne de văzut, cum am chef in ziua respectiva. Ultima mea escapada a fost la Cluj, tare mi-a plăcut. Am stat la același hotel, ca și anul trecut, la Grand Hotel Italia. Ziua mi-am petrecut-o la petrecerea de Botez a Anastasiei, iar seara am luat somn 😅. Mi-am făcut și câteva prietene noi. Am fost fascinat de rochița Sofiei, încât nu i-am mai dat drumul 🙈.            Tinuta mea a fost atent aleasa de mama și de finul Alin, pe care l-am numit “designerul” meu in materie de haine. Tare imi place cum se îmbracă, și cumva vreau sa îl copiez ☺️. Am ales sa port pantaloni scurți de la Tommy H, cu camasa albă, bretele si papion, iar spre seara am avut pe spate un jerseu bleumarin închis. Papucii mei, nu sunt ei prea Fashion, dar sunt recomadati de Dr. Ortoped pentru primii pași, ii găsiți și pe bigstep.robiomecanics. Tot de acolo am și ghetuțe Pabloski. Recomand cu drag pt. mămici cu pitici care urmează sa meargă.

E883F84B-C128-4C5D-8280-F12BF225E13BAE99CBEE-918C-4146-BBC4-7555126B886537DBFDA9-D19D-4289-B54E-FB15F7FAD5AC87BFABC0-A40D-405F-99DF-594150B753AC745C1A46-3726-4AA6-AC48-C9341AB1576A4D9CA50E-C8F6-4B2F-A631-DB24766EA2AD15690D49-5C51-40E9-947E-B3DEC938530C43434ADE-791C-40F2-B3A8-12C7F0031D52

Ce pot sa va mai spun despre mine!!!! La controlul de 18 luni, cântăream 12 kg, am toti dintii și aproape toate maselutele și par sa imi iasa caninii (de aceea am și zile rele, sunt agitat și cu nimic nu imi intri in voie), pentru asta, încă mai fac terapia Bowen, iau pastiluțe Osanit si am un gel bun adus din USA (orajel gel).

De dormit, dorm binișor, de pe la 21.00 -21.30, pana la 09-10 a doua zi dimineața. Uneori am un somn agitat, și ma trezesc de câteva ori pe noapte, ba sa imi caut “tita” 😂, cum ii spun eu la suzeta, ba spun „apa”, „mama” prin somn, ba e 6 sau 7 și imi cer lăpticul (Nan 3 Comfortis), încă nu am trecut pe alt lapte, deși asta la cam făcut pufos pe Ursulețul meu 🐼. Alteori, dorm dus ca nici nu stii ca e vreun bebe prin camera. Apropo, cică vor sa imi amenajeze camera mea, de la 2 ani🤔.  Nu știu dacă sa ma bucur, sau nu. Aaa, sa nu uit, vreau sa va spun ca dorm și in pătuțul meu „King” de la Mobexpert, ca l-au luat mare ai mei și comod, ca pt. un Print, ca dade, dade, o sa dorm doar acolo…, dar 🙈 tare imi place și in pat la ei. Peste zi am doar un somn, cam la 5 ore după ce m-am trezit (de 2 ore – 2.30 mai nou 😀🙏🏻).

De mâncat, mănânc 😂. Am 3 mese principale și 2 gustări, când mai apuc sa le iau. Se întâmpla sa fiu pe afara, la joaca, și sa fiu tentat de covrigul lui vecinu’ și adio gustarea pregătită de mami in păhărel (Mango, căpșune, mar, para, banana etc). Uneori peste cina sar, dacă sunt foarte obosit,  dar nu lipsește lăpticul 🍼, cei 240 ml lapte, înainte de culcare.

A65B95D3-D5FF-4755-A6D1-FD2C578C66D7

F8F98EE6-9AF5-46F2-A9F7-E7EB4256E3251ECCD4C5-F3C7-46F7-A922-CDA43D7EA114128166D3-7A32-42EE-B5DE-67E17BD23E607ADB9912-FC16-4C84-A2FD-35075CE885667385D698-2425-4BA1-A4C0-D5383C0B5BCD6BEA71EC-4CC5-45B7-A332-3CCF3F4BA4D98D45C79E-F208-415C-B005-C5ABDD5870339CFE1197-205F-4522-A499-FB344AAEE9D411EE5A6D-D115-4AF9-9408-CE55AF5B91A89DAEE660-EB0D-4AF5-992B-E7E9DD53DB85

Acum e ora somnului, asa ca va pup și va urez o seara minunata!!! Sper sa va placa pozele mele 😍.

CEZAR

Briose cu mascarpone

1EB155A9-C8E3-4E31-A33B-FCB617E39FBF

Ingrediente: o cutie de mascarpone, 4 oua, o lingura sirop de artar, 3 linguri faina, 1 lingurita praf de copt bio, piersici sau caise (eu am folosit din compot de casa).

Amestecati galbenusurile cu siropul de artar, dupa care incorporati crema de mascarpone. Separat, bateti albusurile spuma, si le amestecati cu restul compozitiei. Adaugati faina si praful de copt.

Puneti compozitia in forme de silicon, si deasupra presarati bucatele de caise/piersici sau facute piure. Este important sa puneti un strat subtire de fructe, sa creasca bine aluatul.

Mie mi-au iesit in jur de 15 briose. Pentru  5-6 bucati, puneti jumatate din cantitatea de mai sus.

Spor la treaba!!!

Azi e ziua mea ❤️

Dar e si ziua ta, azi e un fel de zi a noastra ❤

30120774_10212420602418189_1523061212_n

O fi scris undeva… o fi coincidenta… o fi destin…

Azi, 6 aprilie, de ziua mea 🎉, iubitul meu Bebe Cezar, implineste 1 anisor si 5 lunite.   E tot mai scump si mai nazdravan. De pe la 1 an si 4 luni, a inceput sa vorbeasca binisor: mama, tata, papa, apa, pa, nenea, gaza (gzzz), bravo (babo), banana (boa), mar (ma), ou, porumbel, (beiii), sunt doar cateva din cuvintele pe care le rosteste zilnic. Stie cum face pisica: mauuu 😅, cainele (ham), vaca (mmmm), masina (bum), clopotele (ding-dang), isi face cruce la Biserica, o multime de lucruri noi, care nu pot decat sa imi umple sufletul de bucurie, ca puiutul asta mic si scump de om, merge singur, mananca singur, vorbeste in limba lui 😅. Ce sa mai, e un simpatic!!! De vreo 2-3 luni, seara, imi adoarme singur. Sper sa ramana tot asa 🤷‍♀️, sa ii spunem adio, leganatului 😊.

La multi ani noua!!! Mama te iubeste mult❤️.

Pa Pa Nasi 😊

“Papanasi bebelusesti”

Mai nou, mancam ce ii pregatim lui Bebe Cezar 🤷‍♀️, si foarte bine facem, pentru ca el mananca cel mai sanatos din familie 🤭.

Incerc sa ii diversific mancarea si gustarile, si sa introduc (ingredinte/ alimente), noi. Desi, tocmai a implinit varsta de, 1 an si 4 luni, vreau sa va spun ca inca nu a gustat/mancat din toate, si nici nu o va face decat sub indrumarea mea 🙈. Asa ca, ii pregatesc cate o gustare acasa. Pentru mini rafaelo astea, caci am preferat sa le dau prin nuca de cocos decat sa prajesc pesmet (pe care nu l-am avut 😅) , am avut nevoie de: 500 gr. branza de vaci, 2 oua casa sau ecologice, 5 linguri gris, 1 lingura faina, 2 linguri sirop de artar, putina esenta vanilie, nuca de cocos pentru ornat. Am amestecat toate ingredientele, pana s-a facut un aluat omogen, si l-am lasat 10-15 minute. Dupa care, am format bilute mici, si le-am pus pentru inca 10 min. in 3 l de apa care a inceput sa fiarba. Ele se vor ridica singure la suprafata atunci cand sunt gata. La final, le dati prin: nuca de cocos, pesmet, sau nuca macinata.

Le-am servit cu smantana si putina dulceata de prune fara zahar.

Pofta buna, mamici si pitici!!!

Botez Bebe Cezar 18.02.2017

botez Cezar-0090.jpg

Azi e despre tine, de fapt, fiecare zi din momentul in care ai aparut in viata noastra, este despre tine. Azi, ai devenit crestin, azi… in urma cu un an, avea loc prima ta petrecere. Siii ce petrecere!!! 🎉

Vreau sa las cateva amintiri si poze aici, pentru tine…  Ne-am straduit tare, sa ai cea mai frumoasa petrecere de Botez, si asa a fost 👌!

Am ales data de 18.02.2017, si uite asa am hotarat sa te botezam in luna februarie, in luna indragostitilor, aproape de aceasta zi, pentru ca tu esti marea noastra dragoste.

Slujba religioasa a botezului am tinut sa aiba loc la Catedrala Sf. Trei Ierarhi, de langa noi, unde bebe avea sa fie crestinat de doi preoti, colegi ai bunicului lui, si totodata nasul nostru.

In timpul slujbei ai fost tare cuminte, ai stat la nasele tale in brate, cum e datina, ai dormit si ai rezistat eroic timp de aproape o ora, chiar daca a fost pentru prima data cand ai intrat in Biserica. Am avut multa lume draga alaturi, ceea ce m-a impresionat enorm. Catedrala plina de prieteni, familie si flori!!! Asta m-a facut sa uit putin de emotiile prin care trece orice mama in momentul in care pruncul ei este increstinat.

De la Biserica ne-am indreptat spre Restaurantul Metropolis, unde ne-am petrecut din zori si pana-n seara, alaturi de 120 de persoane. Tatal tau s-a ocupat de muzica si a adus sa ne cante si incante la Petrecerea ta pe:  Gina Pop Band, la pian si vioara Duo Kashmir, saxofon Ovidou Judet, si Dj Dorel. A fost un adevarat spectacol!!!!

Petrecerea a tinut de la ora 14 pana a doua zi. Motiv pentru care am hotarat sa ramanem la Hotel si peste noapte. Prima ta noapte la Hotel!!!  Ti-a placut enorm!!! Am ales apartamentul „Royal”, unde ai stat pe timpul petrecerii cu bunicii, ai dormit, te-ai jucat si ai coborat in costumul cel nou cand a aparut tortul. Ai dansat cu noi si ai facut poze. Ai fost ca un Print!!!! Dupa petrecere te-am preluat de la bunci si ai dormit cu noi. Prima noastra noapte la Hotel in 3 ❤️!!! Mai frumos nici nu se putea!!!

image.jpegbotez Cezar-0022botez Cezar-0035botez Cezar-0037botez Cezar-0026botez Cezar-0040botez Cezar-004628117133_10212005829049114_174691822_n.jpgbotez Cezar-0055botez Cezar-0086botez Cezar-0091botez Cezar-0057botez Cezar-0102botez Cezar-0103botez Cezar-0068botez Cezar-0105botez Cezar-0117botez Cezar-0120botez Cezar-0134botez Cezar-0158botez Cezar-0160botez Cezar-0165botez Cezar-0181botez Cezar-0189botez Cezar-0211botez Cezar-0235botez Cezar-0245botez Cezar-0249botez Cezar-0251botez Cezar-0252botez Cezar-0259botez Cezar-0266botez Cezar-0269botez Cezar-0283botez Cezar-0290botez Cezar-0277botez Cezar-0292botez Cezar-0407botez Cezar-0412botez Cezar-0414botez Cezar-0424botez Cezar-0404botez Cezar-0438botez Cezar-0496botez Cezar-0560botez Cezar-0567botez Cezar-0576botez Cezar-0583botez Cezar-0656botez Cezar-0681botez Cezar-0621botez Cezar-0683botez Cezar-0717botez Cezar-0729botez Cezar-0753botez Cezar-0746botez Cezar-0753botez Cezar-0774botez Cezar-0846botez Cezar-0782botez Cezar-0780botez Cezar-0788botez Cezar-0770botez Cezar-0796botez Cezar-0805botez Cezar-0826botez Cezar-0828botez Cezar-0843botez Cezar-0708botez Cezar-0844botez Cezar-0861botez Cezar-0509botez Cezar-0525botez Cezar-0587botez Cezar-0463botez Cezar-0345botez Cezar-0333botez Cezar-0464botez Cezar-0336botez Cezar-0500botez Cezar-0833botez Cezar-0889botez Cezar-0855botez Cezar-0925botez Cezar-0928botez Cezar-0940botez Cezar-0343botez Cezar-0459.jpgbotez Cezar-0836.jpg

botez Cezar-0935.jpg28116917_10212005829729131_1246986876_n

V-am pupat!!!

Va multumim tuturor ca ati fost alaturi de noi :*, pozele sunt selectate aleatoriu ;), sa nu fie cu suparare pentru cei care nu apar :d

Love, Her ❤

Ceva bun!!!

Gustos si rapid 👍

Couscous fiert in lapte cu piure de fructe. Un deliciu pentru cei mici dar si pentru cei mari. Usor de facut, sanatos si pe placul tuturor.

Ingrediente: 50 gr couscous, 150 ml lapte, 1 lingurita nuca cocos, 1 banana si o jumatate de mango.

Fierbeti laptele si adaugati couscous-ul pentru 15 minute (intr-un vas acoperit). Intre timp pisati o banana si jumatate de mango. Adaugati o lingurita de nuca cocos, si asezonati cu piureul de fructe.

Pofta buna!!!

Briose bebelusesti

27399628_10211818117196435_343119436_n

O gustare delicioasa pentru cei mici, dar si pentru cei mari.

Aveti nevoie de: 250 gr faina integrala; 2 oua; 120 ml lapte; 150 gr afine; 1 sau 2 banane; 50-100 gr nuca de cocos; putin ulei; praf copt (la alegere).

Preincalzesti cuptorul. Pregatesti formele de copt (tapetate cu ulei), eu am gasit la Lidl, forme dragute speciale pentru briose. Dupa care faci compozitia in doi pasi: intr-un bol combini faina, nuca cocos, praf copt. Pasul doi: intr-un alt bol bati ouale cu laptele, dupa care le adaugi peste ingredientele uscate. Sa nu uitati de banane si afine. Eu am pisat atat bananele cat si afinele. Pentru un aspect cat mai dragut, puteti pune afinele intregi. Eu am optat sa le pisez (pentru bebe). Le adaugi in compozitia de mai sus, si le bagi la cuptor pentru 25-30 min.

Pofta buna!!!!

Clatite bebelusesti

Am inceput sa gatesc!!! 😉

Nu e punctul meu forte, dar ca mama vreau ce e mai bun pentru puiul meu.

Va las o reteta de clatite usoara si numa’ buna de savurat de bebelusi.

Ingrediente:

– unt pentru tava (eu folosesc President fara sare)

– 1 banana

– 1 ou

– 1 lingura faina integrala/ de orez

Le puneti in blender si le omogenizati, exact in ordinea de mai sus. Dupa care le puneti in tigaia tapetata cu putin unt.

Sunt delicioase!!!!

Merg de la 8 luni, dupa ce copilului ii este introdus oul si glutenul.